پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:50 - 1395/04/16

علی دایی: امیدوارم عقب ماندگی نفت را جبران کنیم/ انتظارات از تیم ما معقول است

علی دایی گفت: در تیمی که تازه تشکیل شده کار خاصی نمی توان انجام داد.

کارگرآنلاین: علی دایی سرمربی نفت تهران در اولین جلسه حضورش در تمرین تیم جدید خود گفت: «نفت زمان زیادی از دست داده است. متاسفانه این تیم به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست زود کارش را شروع کند. امیدوارم این عقب ماندگی را جبران کنیم.»


دایی ادامه داد: «سعی می کنیم در زمان باقی مانده، فرصت از دست رفته را جبران کنیم. تلاش ما این است که تیم خوبی بسازیم. البته از وضعیت بچه ها اطلاعی ندارم. باید در مدت باقی مانده آن ها را برای لیگ آماده کنیم.»


دایی درباره بازیکنانی که در نفت مانده اند گفت: «بازیکنانی که در تیم مانده اند شرایط خوبی دارند و از خیلی ها بهتر هستند. ما زمانی برای انتخاب کردن نداریم و این موضوع کار را دشوار می کند. اما بازیکنان نفت خوب هستند و سال گذشته هم عملکرد خوبی داشتند. می توانیم تیم خوبی بسازیم.»


سرمربی نفت ادامه داد: «اگر نتوانیم بازیکنان مد نظر را از ایران جذب کنیم مجبوریم از خارج بازیکن بیاوریم. ولی اولویت این است که بازیکن ایرانی بگیریم. اگر در پست های حساس بازیکن پیدا نشود سراغ گزینه های خارجی می رویم. ما تا شروع لیگ 18 روز زمان داریم که اگر هم اردویی داشته باشیم همین حوالی تهران خواهد بود.»


دایی در پاسخ به این سوال که آیا می تواند انتظارات را برآورده کند گفت: «همه انتظارات معقول است. تیمی که تازه تشکیل شده روی آن کار خاصی نمی توان کرد. مطمئنا انتظارات بیشتر از این نیست.من با ارسلان مطهری صحبت کرده ام که او تا یکشنبه وقت خواسته تا به تیم ملحق شود.»/خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین